دانلودعـکس ورزشی
دانلودعـکس ورزشی
این وبلاگ تقدیم به تمام ورزش دوستان دنیا

فاجعه اخلاقی در خانه مجردی بازیكن یک تیم!

فاجعه اخلاقی
دو دختر هوادار یك تیم مطرح تهرانی در پاركینگ محل تمرین جلوی ماشین سرمربی نامدار تیم را گرفته و به وی می‌گویند كه توسط یكی از نزدیكان خود او مورد اعمال شنیعی قرار گرفته اند!

 

عشق و علاقه چند دختر كم‌سن و سال تازه‌ترین وسیله سودجویی چند فرصت‌طلب اطراف یك تیم باشگاهی است. شنیده‌ها از محل تمرین یكی از تیم‌های پایتخت حاكی از آن است كه این روزها خانه یكی از بازیكنان جدید كه اتفاقا در نزدیكی محل تمرین این تیم هم اجاره شده به خانه مجردی برای اعمال حاشیه‌ای برخی از اطرافیان تیم تبدیل شده است.

ابتدا بحث قلیان و شب‌نشینی مطرح بود، اما این اواخر اتفاقی افتاد كه باعث شرمساری است. ماجرا وقتی اتفاق افتاد كه چند روز قبل و پس از پایان تمرین این تیم، یكی از حاضران در محل تمرین دو تن از دختران هوادار كه بیرون محل تمرین منتظر تردد ستاره‌ها برای گرفتن امضا و عكس یادگاری بودند را به بهانه ملاقات با ستاره‌های تیم به همان خانه مجردی راهنمایی كرده و پس از ارتكاب اعمال تاسف‌آور هر دو را به امان خدا رها می‌كنند.

این البته پایان ماجرا نبوده است، چون فردای آن روز همان دو دختر جوان برخلاف تصور خاطیان كه از ترس آبروی خود دیگر برنمی‌گردند، با حضور مجدد در محل تمرین تیم برای بعضی كاركنان مجموعه خط و نشان می‌كشند كه تاوان كاری كه مرتكب شده‌اند را به‌ زودی خواهند داد.

گویا پس از مشاهده این آبروریزی‌ها، مسئول محل تمرین این تیم ساعت كاری افراد خاطی را از صبح تا عصر به صبح تا ظهر تقلیل می‌دهد كه آب‌ها از آسیاب بیفتد، اما دختران سمج‌تر از این حرف‌ها بودند و وقتی از این مساله مطلع می‌شوند، در پاركینگ محل تمرین جلوی ماشین سرمربی نامدار تیم را گرفته و در مورد اتفاقات رخ داده از او طلب كمك و استمداد می‌كنند.

دو دختر هوادار به سرمربی می‌گویند یكی از نزدیكان خود او نیز در آن اعمال شنیع حضور داشته! آقای سرمربی هم پس از اطلاع به شدت برافروخته و ناراحت شده و برای همه عواملی كه در این اقدام دست داشته‌اند (از بازیكن جدید تیم تا همراهانش) پیغام فرستاده كه بروید دعا كنید تا این آبروریزی رسانه‌ای نشود. ناگفته نماند تمرینات این تیم همچنان در همان مكان برگزار می‌شود.

برای مطالعه سایر مطالب به صفحه اول بازگردید.ممنون این صفحه را به اشتراک بگذارید توجه این وبلاگ در سایت ساماندهی سایت های ایران ثبت شده است و موضوعات آن هیچ مخالفتی با قوانین جمهوری اسلامی ایران ندارد این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 7 شهريور 1398برچسب:, توسط ظهیرعلیخانی